Thursday, October 14, 2010

Sudah Ubah 'rumah blog'

nanti kalau aku tak bagitau aku dah tukar Layout..
nanti korang dah tak kenal pulak blog nih..
jadi ni, aku kecoh2kan lah ni..
walaupun xseberapa pon perubahannya...

kenapa aku tukarlah corak2 belakang ni?
sebab nak dapat inspirasi menaip lorrrr..

Ok tak ok tak layout nih..

Cuma Header Blog ni je, hancur...
hahaha aku malas lah nak reka bentuk Header Blog nih...

2 Masuk GoaLLLL:

Zaer!! said...

haha.zaer 1st kat sini kot.kenal dari bro affan.huhu.nice pada layout n bad pada header.hehe.kalau ade skill buat header kompem comel blog ni.hehe.;-)

rossoneri said...

haih,xreti sebenarnya nak buat header blog cantik2..kalau kita yang buat,gerenti berjam2 berhari2..hahah