Friday, October 15, 2010

Saya di Konsert Adam Lambert

 (nak buat cam ne, gambar xberapa nak lawa.tunggu lah aku beli kamera dulu)

mwahahahahah, setelah sekian lama menanti...
Akhirnya daku dan kakakku tiba jua di konsert Adam Lambert itu...
Terasa dub dap dub dap (ecece padahal pandang dia dari jauh je)...
nak buat cam ne, berdiri di bahagian RockZone je lah...
asalkan pergi...kannnnn...

Tapi yang tak menahannya, kami agak menyumpahlah dengan Digi..
ada ke patut dia ambil ruang depan RockZone nih, punyalah banyak..
padahal mereka itu sikit sahaja okey...
Kami apalagi lah kan...bekerjasama untuk menolak palang ke depan..
Lalalalala....
 menunggu Adam Lambert sangatlah lama...
sampaikan pakcik2 RELA tuh, bosan agaknya, mereka kacau kami....
dengan menolak palang2 itu ke belakang....(tapi kami ke depankan balik)...
pukul 9 barulah Adam Lambert muncul dengan bajunya yang berbulu2 itu..

Serius aku cakap, Dia buat persembahan sangat best, bertenaga, vokal mantap, susunan muzik sangat gempak, pantulan lampu sangat Glambert....
Ada satu lagu tu aku tak suka, 'Broken Open'...
tapi bila dia  nyanyi live sangat lah sedap...lagu tak sedap boleh jadi sedap....
semua orang masa tu muka khuyuk dengar dia nyanyi, masing2 diam je..
(salah satu sebab tak tahu lirik sebenarnya, sebab lagu tak sedap kan, wat pe hafal)

Persembahan dia yang aku paling suka If I Had You...
Masa ni semua orang jadi 'gila' sebentar....sebab muzik dia best...
dan ada ke patut dia boleh tanya kitaorang tahu tak lirik lagu nih...
dia tak tahu ke, minah kat belakang aku ni, hafal semua lagu dia okeyy...
lepas tu dia boleh buat terkejut pulak bila kitaorang kata kitaorang tahu...
siap nyanyi lagu tuh lagi..


Uploaded with ImageShack.us ...'Mad World' versi rancak

lagu lain yang aku suka 'Sleepwalker' dan 'Whataya want from me'...

p/s:thanks to Tarzan kerana bagi pinjam kamera...

1 Masuk GoaLLLL: