Thursday, July 1, 2010

Lama aku 'berkabung'.....

hahahahaha tajuk tak boleh bla kan...
Aku ni ada satu 'penyakit'....
iaitu tahap 'kemalasan' apabila sudah mencapai ke paras Maksimum..
Benda yang menjadi rutin pun aku boleh abaikan...
Ditambah lagi dengan jangkaan yang meleset,
Lagilah bertambah lemah semangat...
sebab apa jangkaan meleset dan lemah semangat?
Mestilah sebab piala dunia kan...hahahahah..
aku hanya sokong satu pasukan je..
tapi aku memang dah boleh agak tak akan boleh menang,
cuma terkejut sebab awal2 dah kena balik naik flight...hahahahah...
tapi agak gembiralah sekurang2nya tak bolos 4 gol...tetttttttttttttttttt...

sekarang ni aku sokong semua pasukan...macam tu lagi aman..
'ada orang' cakap, kalau Paraguay boleh sampai ke peringkat akhir...
Arrivederci Argentina/Brazil...
sekarang ni Perlawanan sedang berehat..
orang lain pun boleh tidur dengan aman...

saja letak gambar mamat hensem...Santa Claus...eh bukan, Roque Santa Cruz namanya..walaupun dia ni tak adalah sumbangkan apa2 sangat....hahahahah...credit

6 Masuk GoaLLLL:

zairie said...

sis.. mane menghilang??? hehe... ngah demam world cup lg nie.. hehe

my recent post:
apabila bintang tidak lagi bintang

ZACK ENTRY said...

saksikan Argentina lawan German sabtu malam ahad k..=P

pawaka19 said...

rasa seronok amat sgt..potugal kalah..haha

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Sanggup Berkampung Demi Selebriti Twilight Saga Eclipse"

mahira oya said...

amboi letak gamba die nih ek..
hensem..aritu tgk die makan ape ntah..comey jer..

Lt. fDanialz said...

santa cruz tak menyerlah tahun ni.. eh tak sangka ko pon minat azzuri gak kan... wahhh aku pon suke la!!!



Kenape lelaki selalu dikaikan dengan terer matematik dan suka tengok bola [Jawapan]
► Play. ▌▌Pause.

meo188 said...

world cup dh habis bro!

btw, jom ambil award khas utk blog awk ni :D

http://freewebcomic.com/2010/07/geng_cipan_award_pakatan_komik_online/