Saturday, June 12, 2010

Si Ampal...

aku sekarang ni jadi babysitter, penjaga budak secara tidak rasminya..
hohohoooo...
jaga anak buah aku lah..
tengah aku syok tengok video mamat2 kacak..hahahahha..
(boleh click sini )
dengan tiba2nya anak buah aku jerit...
'ehhh Si ampal!!'...
aku dah pelik,
'ha, mana Ampal?apa tu ampal'...
anak buah aku pun tunjuklah..
'rambutnya jelik'...

gelak guling2 jugaklah aku...
kesian, mamat kacak di panggil 'Si Ampal'...
maaflah ye kepada peminat2 Yoochon nih..hohohoho
Ampal tu, rambut macam Abu bakar ela, bak kata kakak aku..

10 Masuk GoaLLLL:

Frodo Baggins said...

hahahahhahahha
citarasa dak tu mmg tinggi!
kah2x ~ mmg ampal siot dak korea tuh!



>>___<<



wooohaaaaa
bolaaaaa gooooaaaaalllll

pawaka19 said...

kenapa citerasa rambut diorang pelik ek..agaknya nak popular tak..

syahira ariff said...

hensem nya!
hehehehhehehehehehhehehehe

ariyon176 said...

tak boleh blah...lelaki jambu...erkk...hahaha

zairie said...

nape rambut cam abu bakar ela.. hahaha

F U N F A B U L O S I T Y said...

tu dah abis buat dah la tu rambot macam tuu..huhuhu
biasanya teguran kanak2 akil baligh ni jujur wooo-hahahak ;D

syahira ariff said...

babysitter sweet
=]

a'arr da betrukar layout baru
hik hik hik
komment entri baru:new header syahira

ravishingpeacock said...

si ampal?! LOL

rossoneri said...

frodo,hahahaha,dia nye taste ley tahan gak okeyy...

mel,bagi dorang fesyen rambut tu ibarat 'art' hehe

syahira,hahahahah ...

ariyon,ngeeeee xadalah jambu mana pon.rambut je tuh

zairie,hahahah tulah yang bdk2 ni ckp

dex,tau xpe!

ravish,hahaha kelakar je kan dgr 'ampal'

shey said...

abg ampall ! ngee~~