Monday, June 14, 2010

The Birth of The Rich

aku tak tahulah drama yang keberapa sudah aku tengok..
selama aku duduk kat rumah nih..
Jepun ke Korea ke, layan~

terbaru aku habiskan drama The Birth of The Rich,
sebanyak 20 episode...pergh letih aku..
Pelakonnya memang aku tak kenal lah..
dan tak handsome pun...
jalan cerita boleh lah layan...
yang pasti kisah watak2 sampingan lebih menarik..
hahahah
lelaki yang jahat tu pun lagi HOT...

kisah seorang lelaki miskin ni yang percaya dari kecil lagi,
yang dia tu anak orang kaya..
maknya terpisah daripada bapanya yang kaya atas sebab2 tertentu ..
jadi dia cuba nak cari bapanya yang kaya tuh...
mula2 tu agak poyolah sebab dia selalu canang kat semua orang dia anak orang kaya...
tapi kelakarlah...

drama ni kisah dia cuba cari bapa dia yang kaya tu lah..
dengan rantai dia tuh sebab bapa dia tinggalkan rantai tu tuk mak dia..
rantai tu memang satu dalam dunia lah..kononnya..
macam biasalah macam2 halangan datang masa dia cuba nak carik bapa dia..
yang pasti orang jahatnya sangat cool dan hot...
Nam Goong Min...

Drama ni kalau setakat tak ada kerja atau drama nak tengok,
boleh lah layan..
cara drama ni cuba nak timbulkan rasa ingin tahu atau nak kelirukan penonton,
memang agak tak kemas dan melarat2 lah..
Tapi sebab drama ni agak kelakar dan tak ada tense moment...
memang rilek~ je tengok drama ni, walaupun ada konflik...

oklah, enjoy~

3 Masuk GoaLLLL:

ezdevon said...

wah,,,cm best,,,ble try tgk,,,,lalu cni,,,klu free lawat la blog sy,,,thx,,,nang mine 2,,,

MiszMaryaNe said...

hahaha, sy pon layan jugak cite nih,
mmg suke gile kat 'wun seok oppa!'
macho kan, hehe

pawaka19 said...

moral of the story ..tengok cite melayu je la hahaha

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Barangan Pelik Hanya Terdapat Di Pasaraya Negara China"