Wednesday, February 17, 2010

pagi2 lagi....dikejutkan dengan satu BERITA GEMPAR

pagi2, seperti biasa aku tengok jam...
dan macam biasa, dah nak tengah hari baru aku bangun...
(haih, anak dara apa mcm ni,ye aku tau korg akan ckp mcm tu)
aku melihat di hp ku sudah ada message baru masuk,
aku bukak,
rupanya abang aku,

'milan kalah, bengangnya aku'....

pada pagi2 yang tak berapa nak pagi ini,
sepatutnya kite mulakan dengan ayat-ayat suci,
supaya hari kita akan lebih tenang,
tetapi ayat-ayat tercemar pulak yang keluar dari mulut aku...
memang tak tenanglah aku hari ni,
kemudian, ayat-ayat tercemar itu makin bertambah,
apabila abangku membalas message ku dengan ayat,

'gol bodoh pulak tu, dida ah bangang'
ampunilah hambaMU pada hari ini,
kerana telah mencipta pelbagai perkataan yang tercemar,
yang tidak pernah wujud dalam Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka,
serta mempunyai unsur-unsur 18PL...

lagi bertambah membara apabila aku membuka http://innit.nuffnang.com/,
dan terlihat post 'video highlight acmilan 2-3 MU'..
lepas ni mesti terpampang dalam suratkhabar,
gambar MU besar-besar...
tak baca kot suratkhabar esok

p/s:aku malas nak tengok sebab lambat sangat 3:40am, kalau kul 2 boley lah tahan lagi...

AC Milan 2009 Essentials Soccer Track Top (Black) 

9 Masuk GoaLLLL:

Sanusi Din said...

i like it raw...
tanpa tapisan
ckp terus jer..
x yah tapis baru segar

rossoneri said...

heheheh...im trying to use the words as interesting as possible..heheh, nak bermain dengan ayat ni susah bg org mcm sy yang jarang menulis neh..thanx ye

FaTiN said...

bola? oo tidakk aku kaki bangku=P

rossoneri said...

hahaha tengok je tak memerlukan kaki..hahaha...sambil tgk sambil cuci mata...wawawa

Hailey Francis Thomas Goitom said...

hahahhaa...time ak tgk match tu, ak tringat kt ko, ina....msti ko bngang gile...hoho~

rossoneri said...

huh ko pun tgk ka,mana aku xbengang..seb bek aku xtgk, kalo aku tgk, mmg sepanjang hari moody aku

juan said...

waa cantik la jaket milan 2...

aku junsu said...

minat tengok bola..tapi tahun ni spm xleh melekat depan tv dah (^_^)

rossoneri said...

heheheh xpe..tau result match pun cukop..lepas abes exam,bantai mengadap tv 24 hours...heheh