Sunday, February 21, 2010

Saya SUKA..........?????

TENGOK VIDEO!
wawawawawa.....(korg pikir apa huh)MySpace

dalam youtube, aku ada baaaaanyak favourite video...
antaranya, VIDEO...........
>
>
>
>
menari lah....(apa korang pikir huh)MySpace
diversity- dari rancangan Britains got talent 2009 (pernah dengar x)

aku suka tengok tarian yang kelakar yang boleh buat aku MySpace atau MySpacelah..
yang tarian ni pulak, very sharp, precise, creative, very technical...

phillippine all stars

lepas tu, aku suka tengok VIDEO.....
PANIC AT THE DISCO....(kenal tak?mesti kenal kan kan kan kan)
tahu kan lagu 'i write sins not tragedies'...(tahu kan kan kan kan)
lagu tu dorang ubah sikit...jadilah macam ni...
im just hoping they will back to this kind of music..
not a music the beatles-wannabe...



 dan mestilah tak ketinggalan...THE MOST HOT N SEXY VIDEO...ooooo Yeahhhhhh...
>
>
>
>
>
>
>


(korang ingat ni video apa huh)...MySpace
mestilah FAIZAL TAHIRMySpace...again...(fara, get annoyed plz)...
ini adalah saat aku jatuh cinta.....dengan bakat dia....
hahaha time tu tak ada ah gila sangat...
cuma minat dia sebab.......ala tak perlulah aku nyatakan, kang ada plak orang meluat aku puji2..
hahahah..tapi best sebab dia kreatif ah (nak gak puji~)
(aku cepat suka orang yang kreatif)

kadang-kadang gak aku dengar lagu soprano+choir neh..
aku suka dengar suara budak laki neh,
jean baptiste maunier(amek ko, aku pon xtau cam ne nk sebut),


akhir sekali...
(sebenarnya ada banyak lagi,tapi malas aku nak buat orang bosan kan)


hehe video pengubat rindu, kawanku yang bersuara lunak..
wahhhh bangga dia nanti....



(clik2 here, onegaishimas)

6 Masuk GoaLLLL:

Ken Wooi said...

there are so many talents out there =)

kenwooi.com

mknace unlimited said...

:) :) :)

FaraWani said...

hahahaha.. kak ena minat faizal tahir cam fara minat nuar..
oops! mwahahaha!

fara pun suka tengok groups menari.. tapi jarang tengok youtube sbb line slow..

Rina Rossoneri said...

apa kene mengena faizal tahir dgn nuar wahai dek fara??????...haih, angau sungguh...hahahah..

kenwooi-yup, dat's y i love watching youtube :D, n thanx reading my blog, will visit urs soon...

Mknace- :D thanx also reading my blog,will visit urs 2

B L O G D E T said...

dex tgk soprano yg rina post tu-makk iahh meremang bulu roma-dengar dorg nyanyi semangat tul-semangat berpasukan katakan- ;D

Rina Rossoneri said...

kan kan, sedap kan..sbenarnya lagu tu dari movie french 'les choristes'..ada byk lagi lagu dlm movie tu best2