Monday, April 11, 2011

Tak jadi teruskan tengok cerita Jepun

Korang semua kenal tak Ikuto Toma..
Kalau korang tengok cerita Hana Kimi versi Jepun, watak Nakatsu..
(Yang mula2 suka heroin tuh)
Mesti korang tahu kan..

Aku suka tengok dia dalam cerita Hana Kimi..
Sejak tuh, aku suka tengok dia berlakon sebab selalunya dia berlakon watak kelakar..
Lepas tu aku jumpalah ada satu filem jepun, Hanamizuki..
Heroinnya Aragaki Yui, (Aku suka)..
Tapi, aku tengok separuh je..
Sampai sekarang tak tengok walaupun intenet memberangsangkan..

Kenapa aku tak tengok?
Sebab setiap kali aku tengok muka Ikuto Toma,
Aku teringat mamat nih..



Zizan!!
(Hidungnya tuh sama)

Aku tahu ramai dah tahu sejak kemunculan Zizan,
Muka dia ada iras-iras Ikuto Toma
(walaupun ramai menafikannya sebab tak dapat terima hakikat)

Jadi, perasaan aku dah jadi pelik..
Terutama sekali lepas aku tengok Maharaja Lawak, aku pergi tengok cerita Hanamizuki..

Bila tengok muka Ikuto Toma aku nak gelak..
Bila tengok muka Zizan, aku terjatuh cinta pulak..
Haish, kenapa terbalik entah...


p/s: Gambar Zizan tak banyak boleh dipaparkan sebab asyik muka lawak je, pastu tiba-tiba ada sesat gambar Nabil, bila dah keluar gambar Nabil, korang tahu sajalah keluar gambar apa..haish..

12 Masuk GoaLLLL:

cik aiLebiu said...

huahua!








tak sama pon =..='

ada gak ni tergerak hati mau bejinak2 tgk jdrama..tp postpone dulu..hahaha boleh plak main postpone2...Hana kimi tu cerita yg mana eh? =..='

Fariq said...

adeh.. dah tersyok kat zizan plak ke?? abes tu ai ni macam mane.. :kecewa

bunga said...

sama2..hahaha...bunga minat citer jepun korea tapi xingat anma pelakon..ahha..

encHIx laNDax said...

hahahha=D
idong pinochio!


http://www.dunialandax.com/2011/04/header-baru-daripada.html

anamizu said...

hahaha zizan Ikota takmo..hik3

aLieF si Muncung ManiS said...

lawak gila muka zizan buat rambut cenggitu..zizan hidung mancung,nabil telinga mancung..haha

NICK IRFAN said...

hehehe ada sama la kat hidung tu yg dekat2... hehe

skandaLdariLangit said...

sangat suka hanakimi! sgt3!

tu la dia sgt sweet kn. cumeyl!

skandaLdariLangit said...

suka3! hanakimi best!

dan guy tu sweeet banget ;D

Nur Liyana said...

hahaa yana suker giler nakatsu..

ye ke sama ngan zizan??..hahahahhah

tetiba terfikir pulak.haha

Jejaka Terhangat said...

woah..si mamat toma tu watak dia mmg best dlm cite hana kimi.

pastu ada satu lg dia jadi polis dlm cite Maou. cite sgt best. tp awal2 agak slow..

Ain Zulaikha said...

rasanya zizan lagi hemsem dari pada pelakon jepun tu kot.. hahaha.. lagipun dia serba boleh.. :)


** sorry lambat reply jejak korang, busy tersangat damn much! hehe..