Wednesday, August 26, 2009

71


AMARAN: Staf, Zainon Abdul Aziz memasang memo 'sila tanggal topeng muka' sebelum masuk di hadapan pintu masuk kedai Mesra Petronas di Seksyen 13, Shah Alam. Peringatan tersebut adalah untuk langkah keselamatan kerana terdapat segelintir orang menyalahgunakan topeng muka bagi tujuan merompak dan menyamun.

actually i've been thought about it be4...lol..
but that does't mean i want to do lorrrrr...
im just imagined...
a lot of ppl wear mask..
so of course
there must be some ppl want to take advantage to do something bad..

14 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

hmm...m'sia semakin kejam..adoii..
salah gne plk mask 2..
sempat lg 2 nk merampok..sabajelahh

bio-jai said...

hahah..

misz pejai rase biler ice-cream gune topeng nie dlm claz kiter, kiter pon soh dia tangalkan nk x...kacang n momo..haha

sbb i tkot ice-cream akan merompak sume kacang2 yg ader dlm clazz..haha

rossoneri said...

hahahahah....pejai..jgnlah...esok ak nk pakai mask laaaa....

kueyteowkungfu said...

ala...wtpe ko pkai???

hm...nk mrampok gk ea???hahahahaha.
momo...momo...huhuhu.

wei miss pejai...ko suh ice cream bukk mask die bes la ko...
kne bsedia cz die pkai mask 2 sbb die da kne slesema daa...
so klu die bukk bhye la...

rossoneri said...

aku pakai sbb batuk lahhh..ni bjangkit dgn minah scandal..hahahaha...:peace... thankx bg ubt batuk ye minah scandal..

bio-jai said...

hahaha...

aku pakai gak lah, senang nk jimat kan lipstik bulan ramadhn nie n nk kurang kan bercakap...wkakak

kueyteowkungfu said...

hahahaha.miss pejai klu pkai tp still byk ckp...siap ko!huhuhuhu.

ooo batuk...ok2.
wearing mask r accepted!
kang jangkit kt ak lk.naya~~~huhuhu.

KaCaNg87 said...

haha..mkn kacang2 dlm clz kite?hua3

momo, bek pakai mask 2..kang x psl2 mr.Aj suh kuar clz kalu momo batok dlm clz dye nt..

misz pejai, ko kne diam ea kalo pkai mask 2..nk tgok clz jd cne nt..hik3

rossoneri said...

eh pejai,alasan ko smata2 nk jimat lipstik,alasan plg hampeh dlm dunia ko tau...

cek kueyteow,dun wory i xkan jangkitkan u,t sian apek lak kann..xsng ati nk g kelas penulisan kreatif t kalo ko sakit...

tauuu xpe kacang,sblm dia bukak mulut nk halau kite kuar,kite tunjuk dia mask ni ha...

p/s:hampeh kan korg dlm kelas BA td,mcm xpenah tgk org pakai mask..

rossoneri said...

eh pejai,alasan ko smata2 nk jimat lipstik,alasan plg hampeh dlm dunia ko tau...

cek kueyteow,dun wory i xkan jangkitkan u,t sian apek lak kann..xsng ati nk g kelas penulisan kreatif t kalo ko sakit...

tauuu xpe kacang,sblm dia bukak mulut nk halau kite kuar,kite tunjuk dia mask ni ha...

p/s:hampeh kan korg dlm kelas BA td,mcm xpenah tgk org pakai mask..

KaCaNg87 said...

misz pejai eksen je..ckp nk pkai mask..rpenye tggl kt blik..hua3

haha..xpnh tgok momo pkai mask..selalu otomen ngn nora je pkai..

rossoneri said...

si pejai tu ckp xserupa bikin je, kacang..biasalah tuh...alasan je tinggal dlm bilik...

yo ler,terpaksa pakai sbb baru kene batuk...xkisah pun kalo jangkit kat korg,hahahhahaha,tp kite kisah kalo kite dijangkiti batuk dr org2 skeliling y batuk,nanti lg teruk.. hohohoho

sweet honeyb said...

Haiz!!!!pakai mask pun akan disalah fahamkan pulak!!!!Apa nak buat???masa ini kan ada H1N1!!Jika ada tanda-tanda flu mestilah kena pakai!!Tak pakai takut pulak kena saman dan tangkap!!!Tak apalah Ina...Jika nak beli barang di sana, terpaksalah tanggal mask, sebab pekerja di dalam sana sangat takut, mereka juga ambil langkah berjaga-jaga...jangan terlalu ambil hati sudah...Haha

chek ezza inchik man said...

gile la...ada gak ke org merompak..bodoh gile..
hahaha