Friday, August 21, 2009

kisah apek ..tauke kedai keutow kung fu

sebenarnye baru jeee kami tau..
rupa2nya, apek tu ada dalam kelas PB kami...

"laaaaaaaa mamat tu keeeee",ujar momo n tymo
"dia tu mcm poyo2 skit lah", sambung tymo pula
"wei sape wei", kata minah scandal y terpinga2 itu.
"tu laa org suh dtg kelas slalu xnak"


kami ni mmg dah lame perasan akan kehadiran apek ni.
mungkin kerana penampilannya y sentiasa pakai snow cap tidak kira hari panas atau sejuk.
dan juga matanya yang sepet spt org jepun itu.
sebenarnya kan, y menyebabkan mataku ini menangkap kehadiran si Apek ni,
kerana.....
muka dia mcm muke bdk sekolah aku dulu...
sebjik, tang mata dia tu...
sepet mcm org jepun..
rasanya kalo g jepun, mesti org ingat dia tu org jepun..
dan boleh dpt awek jepun punye lah..
mcm bdk skolah aku ni blaja kat jepun..
awek dia pun jepun...
cume bdk skolah aku tu pendek..
oleh itu cek kueteow ...
jgn bg dia pergi jepun okeyyy...

adakah dia adik kpd bdk skolah aku...??
hmm xmungkin...wpun mata sama..
sbb bdk skolah aku ni pandai silat...
adik dia pun pandai silat..
erkkk apek??...
hahahah...

dia dah dua hari xdtg kelas tau kuey teow...next week maybe dia present, ngeh ngeh ngeh ngeh (ketawa jahat)...

maaflah cek kueyteow(ko tau x nak taip nama ko ni cukup ssh),aku dah xada benda nk post ni..MR Kopi Sejuk suh post at least 1 post a week...jd post ni agak merapu..

6 Masuk GoaLLLL:

tymmoe23 said...

hahaha
msuk blog gak ker psl perkara ni??
hehehe
bgs5x..
teruskn kerajinan anda yer momo..

rossoneri said...

xtau ah nk post pasal pe tymo..ni je y terpk..ngeh ngeh ngeh..

bio-jai said...

hahah...

mmg wei budak sepet 2 mmg bdk sastera..

hahah...giler la panas sejuk gune snow cap..wkakak.2 la sebenarnya rahsia yg menarik minat keuy teow...wkakakak...

kueyteowkungfu said...

wei!!!
pe kes tokey ak msuk cni???
de hati ka kt dia???huhuhuhu.=p
sbb rtu scndal b'doa spy tokey ak ni jd scndal brnye laks!hahahaha.ko nk join skali ka?huhuhuhu.

okeis!i'll wont let him go 2 japan keyh!huhuhuhu.

ooo means ak xle la ngn die kn?sbb ak xcm jpung pong~~ huhuhu.

ssh ea tulis nme ak?hahahahaha.
nseb korg la...spe suh tlis cte y de bkaitan ngn ak.
2 mrupakn 1 strtegi ak spy korg ssh nk cte psl ak.hanya mrk y brani je le.sbb nme ak ssh nk dtaip!muahahahahahahahahahahahaha.[eeeevvviiillll laugh!]

yeke mggu dpn die present?korg tgkkn la utk ak ea.hihihii.

a'ah die xg class jmaat ri 2.die blk kmpung suda...mahu pose sme ma2 n pa2 die da...(^,~)

rossoneri said...

pjgnye kueyteow membela diri.dun worylah kueyteow,he's not my taste..hahahaha...asal lak ko xley nk ngan dia(jd ko ngakulah ni ko nak dia hahah),tak smestinye muke dia cam jepong dia nk cam jepong maaaa...

kalo aku rajin,bukan stakat tolong tgkkan tuk ko,siap rakam sore skali tuk ko..hahahah KALAU aku rajin.. hahahaa

p/s:assg ktorg kne wat cerpen, mesti dia wat kisah percintaan di library dihiasi dgn puisi usman awang.hahahhaha

kueyteowkungfu said...

pe lk kne mngena usman awang nie...s.samad said suda...hahaha.

ak rse cte psl kmi ni da jd lgenda...tp ko still slh lg??!isyh3...hahahahahaha.

cbe la rajin2kn dri ea...huhuhu.