Thursday, August 13, 2009

PENATLAH BACA....

esei penulisan kreatif...SIAP...esok anta...
kuiz jepun ...ESOK...okeyyyy...
kuiz sepanyol....ESOK...TAK okeyyyyyyyy....


sbb aku dah penat baca 'la cadena hotel pasier un hotel blablabla'..
jadi nak cerita skit...
tadi baca buku Teh Yik Koon..
bacalah pengalaman dia interview mak nyah ...
di tempat mak nyah ni kerja...sebagai apa..paham2 jelah..
memang best lah bila baca...
rupa-rupanya...
pengalaman dia sama macam aku..
dia pergi selama beberapa hari..
tapi tak dapat data..
last2 ada mak nyah ni kesian tengok dia..
melanguk je dah berapa hari..
mak nyah tu pun tolong dia...

JADIIIII, KIRANYAAAA, mmg percubaan pertama selalunya tak menjadi..
oleh itu, aku sudah dapat semangat untuk teruskan kerja gila aku..
tapi sebelum tu, aku buat secara professional dulu..
hohohohoho..

pengalaman dia yang kelakar..
dia saja2 tengok cara mak nyah2 ni bersosial..
cara dorg pikat pelangggan, cara bertutur...
TIBA-TIBA...
ada serbuan POLIS!!!!..
dia punyelah cuak...
sampai kaku tak boleh bergerak..haha lawak gile...
nasib dia baik,sebab polis tu tak syak apa2 kat dia..
sebab dia pakai normal,jeans n t-shirt..
sbb sblm ni pun, ada orang ingat dia mak nyah..
ada orang tu siap tanye lagi..
'how much?'..hahahah

0 Masuk GoaLLLL: