Saturday, December 31, 2011

Another end year of Nothing. Hello!

Nothing to me lorh.
Bukan kamu ler.
Korang punya citer hidup aku tak tahu lah kan...kan...
Tak ada benda pun aku nak tulis..
Aku nak letak lagu je..

Aku tengah mood dengar lagu Yui...
Kenal Yui tak?
Kalau tak kenal,...
Minat anime tak? Minat Bleach tak?
Korang minat anime korang minat Bleach, tapi...
tak kenal Yui? Sila terjun sekarang...
(terjun kolam mandi sudah...)


Aku kagum dengan Yui ini...
Dia ni kira artis underground lah..tapi sangat famous..
Aku rasa dia nilah penyanyi Jepun paling humble, paling Sopan..
Yup, sangat sopan. 
Aku rasa kalau penyanyi Melayu seksi berduet dengan Yui, mesti dia malu balik..
Silap2 penyanyi Melayu yang seksi tu terus taubat...
Sebab suratkhabar satu Malaysia akan bandingkan dan kutuk Si seksi itu..
lol. ok aku mengarut sudah...

Hello 2012... Hello~ Hello~ 

p/s: sebenarnya aku rasa 2011 nih, tahun malang aku...aku rasa aku ni bawa tuah kat orang lain tapi malang kat diri sendiri..kalau korang nak tuah meh korang berdiri sebelah aku...tak yah buat apa2...hohoho...
Dont take serious, bebeh....

1 Masuk GoaLLLL:

FaFa Remina said...

kenal lah.. cuba awk try cari Yui feat avril.. best taw lgu dia ..hehe!! already follow u .. follow me gk ye .. :)