Thursday, December 31, 2009

Nak JugaK la CitE

hohoo fara cite pasal new year,
kite pun nak cite loh,
hmm sbenarnya aku xpasan pun dah nak new year,
kalo bkn smua org dok cite,
mmg aku xingt,
yang aku ingat,cuti aku nak balik umah,
orang lain dok sibuk azam dan azam,
aku dok sibuk tengok cite jepun jepun,
dok pikir kemalasan nak buat kerja,
tu je aku pikir,
takku sedar masa pantas berlalu,

itulah, bila kita nak dia perlahan,
dia cepat....


untuk tahun yang akan datang ni,
pastinya banyak perkara berlaku akan berlaku,
apatah lagi aku akan bakal menghabiskan,
kisah penderitaan seorang pelajar,
wah!
baru pelajar je pun,
nanti bermulalah kisah hidupku yang baru pula,
sama ada sebagai seorang pekerja atau penganggur,

azam tahun baru??
aku tak penah ada...
azam aku datang bila dia nak datang,
tak ada new year2 baru nak ada azam...

3 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

hehe.."ble dye nk dtg, dye dtg"ekeke..bgos3..x smestinya thn br je kne ad azm kn..hehe

epi new year momo..sme2 la kte doa, smoga x jd penganggur pasni..hooho

ni mst blek umh mggu ni..btol x?huhu

Rina Rossoneri said...

hahahahah...
kacang, anda sangat memahami saya..
hahahaha...
oo yeah, blk lagi..hohooo..
kali ni smua family ada..
tu y best..

tu la, kite try carik2 keje kat intenet..
adeiiii xtaula nk keje pe kacang

FaraWani said...

ada gak nama fara eh? hehe..

fara punya post pasal new year, sedih laa.. kak ena punya hepy je..

terus hepy ok?

fara doakan azam kak ena cepat datang! ;P