Sunday, December 27, 2009

kisah Si Hodoh

aku mmg xsuke dgn Si Hodoh..
sbb dia kuat gado...
xsesuai dengan kucing2ku..
tapi dia ni gaya mcm Mat Romeo..
konon2 dia gangster ala2 Jack The Sparrow ..
sudah la begitu,
kucing2ku ini begitu suka dengan dia ni..
mula2 aku perasan si Kiki ni,
Si Hodoh ni mau berasmaradana dengan Kiki,
tapi aku halau..hohoho..
lepas tu Kiki ni ikut si Hodoh ni..
Si Keding pun nampak suka dengan Si Hodoh ni,
(seb bek oren jantan),
tapi si Puteh xsuke,
sebab SI Hodoh ni mula2 ngorat Puteh,
lepas tu Puteh pukul kepala dia,
...

mentang2 kucingku begitu suka dengan dia,
dia pikir dia boleh jadi menantulah,
aku semestinya menghalau dia,
lepas tu Kiki mcm merajuk sebab aku halau dia,
kemudian, dia pun ikut sekali..
huh ada aku kisah...
aku tetap halau dia..

hari ini,
kusangkakan hati Si Puteh begitu mampat dan beku,
tapi rupanya telah dicairkan oleh SI HODOH itu!
dia dengan tidak bersalahnya berasmaradana dengan SI HODOH itu,
di tepi jalan raya okeyyyyy,
dek geram aku pun memancutkan air paip ke mereka (ttp xkena),
kusangkakan tiada org, rupanya jiran depanku melihat..
(aku rasa aku dgr dia jerit 'hehhhhhh')
hahahah mcm org gila sudah..
aku fikir mau baling je benda dekat mereka itu,
tapi sbb nanti jiran depan itu mungkin akan pikir aku gila,
(mengacau kucing tgh berasmaradana)...

OMG,
aku tidak mahu kucingku bunting okeyyyyy,
siapa yang mahu jaga,
ibu2 mengandung ini perlu perhatian lebih,
kalau anak mereka hilang ka kene makan ka,
ya ampun,
gerenti punyalah mengiaunya tak ingat dunia..
(aku sudah b'pengalaman jaga ibu2 kucing ni ok, sedih ok)

p/s:nantiku upload pic kucing2 ku..

10 Masuk GoaLLLL:

Fafa Rauna said...

dr momo - cat expert. ;P

rossoneri said...

hahahah oooo yeahhh

KaCaNg87 said...

sme je cm kucin2 umh kte..2 eko pregnant skang ni..gatai..huh..xske kucin..jht...eeiiiii

rossoneri said...

hahahaha adeiii payah la kalo kucing pregnant ni,sbb anak dia sng mati lor, xmati kene makan, xpun ilang

KaCaNg87 said...

a'ah kn..napela ank kucin ni salu je mati kne mkn..pelik plk..mcm la xde mknn laen..huh

LaNgiT KeHiduPaN said...

kirim salam kat kucing momo 2 yerk...huhu & jgn lupe bwk g klinik haiwan...mane tau dah bunting ker...huhu

chek ezza inchik man said...

WMG!!!
puteh pun sama?!!!!!
eeuwwwwwwww

rossoneri said...

cek kacang, nak wat cam ne dah lumrah hidup...hohohoo

cek langit, oh tidak xsanggup nk menghadapi...ahahahaha

ye cek eza, putih tu makin gatai nooo

chek ezza inchik man said...

mebi faktor tuan dia kot..
tuan dia pun semakin gatal..hahaha

rossoneri said...

well i've learned from the best
hahahah