Thursday, September 10, 2009

JOM MAIN TAG2 HOHOHOH

sbb aku tgh penat nih..aku pon buatlah benda nih..

1. Nama timangan..
momo...hohoho...sbbnye..pk sndiri

2. Anda seOrang yG..
kwn aku kate aku suke membebel wpun aku rasa xpun..kwn aku kate aku gila,tp aku rasa xpon..kwn aku kate aku lagi muke xmalu tp aku rasa xpon...sbbnye aku rasa dialah y lg kuat membebel,gila n xmalu..hahah..

3. Insan teristimewa
mamaku,adikku,kakakku sng cite familyku(tmsk bubu,cici,junior,kiki,putih)...Dan juga MY PRENS!!!

4. Lagu kesukaan..
skrg tgh mood Taylor Swift..ni smua kacang punye pasal...hahahah


5. Makanan kesukaan
coklatttttt...n anything dat my mom n sis masak..(esp my sis cookies hoho)

6. Sikap Yg membuat anda stress
berlagak nak mampus...sanggup menipu sbb laki..

7. warna kegemaran
hijau..tp sejak akhir2 ni asyik TERpakai pink je..aishh,wpun xminat pink pon

8. ape yang ada dalam beg
hp,duit,lip balm,lipstik,bedak,hand sanitizer(sbb H1N1 kan jd tpaksalah esp tgh batuk ni)..

9. bila kali teraKhir menangis
entah..

10. Tag utk rakan..
BAdak PurPle, AisKrim, KueyTeow, Puteri Scandal, Cek LANgit, TYmo, PejAI, ..KORG XBUAT NI SIAP...hahahah..

3 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

ahaha..momo oh momo..ske lgu taylor swift ek? hua3..best kn lgu2 dye^_^

haa, bdk2 yg kne tag, cpt sahut cabaran momo ni..chayokk!!

IceCreamLover2009 said...

Nama timangan..
bzgirl la...Sbb asyik sibuk je keje byk...

2. Anda seOrang yG..
Serius bila buat kerja yg patut disiapkan. Kdg2 agak skema jugak dlm hal kekemasan terutamanya nota, sbb kalau tak i frust. Pastu seorg yg glh buat lawak sampai org tak le bayangkan. Haha...Suka beramah mesra dan berlaku adil. Mulut celupar kot kalau ime ckp perkara benar sbb org tak suka dgr.

3. Insan teristimewa
Tuhan....Then my BF...haha...pastu br parents kot sbb tak brp rapat dah sejak masuk uni. Tp tetap kenang budi dia org

4. Lagu kesukaan..
Lady gaga...Haha...Kalau ikut mmg tak suka tp last week blk rumah my bro asyik repeat je lagu Gaga tu so mood tu le


5. Makanan kesukaan
Ice cream!!! Mmg suka sgt...kalau beli satu tiub tu yg sedap i blh abiskan...Haha especially baskin robin. Yummy!!!

6. Sikap Yg membuat anda stress
Suka cakap belakang....Tak fikirkan org lain apb membuat sst(pentingkan diri)

7. warna kegemaran
biru laut...Tp bila berpakaian apa2 pun blh....Yg tak terlalu bright la

8. ape yang ada dalam beg
hp,duit,pencilbox,notebook, water bottle, tisu

9. bila kali teraKhir menangis
tak ingat...time tgk movie yg sedih kot

Rina Rossoneri said...

adeii...org suh letak dlm blog dia..xapala..terima kasih kerana sudi meluangkan masa..hahahha