Monday, November 7, 2011

Big Bang kalahkan Britney Spears

Aku memang gelak sebab Britney kalah..
Kalah dalam MTV EMA (Europe Music Awards)
untuk anugerah World Wide Act....
Dahlah kalah dengan artis Korea..
Iaitu Big Bang, okeyyyy...


ini leader dia, G-dragon, saja letak mamat comel ni je.

Nampaknya, industri muzik Korea memang dah menguasai dunia muzik...
Artis US pulak macam tak ada apa yang menarik,
selain Lady Gaga dan Justin Bieber...
Dorang sajalah yang tengah naik.
Aku pun dah makin bosan dengan lagu-lagu sekarang..
Nampaknya aku dengar balik sajalah lagu lama..

Tiba-tiba rindu Justin Timberlake..
Bukan Justin Bibir okeyy...

6 Masuk GoaLLLL:

cik aiLebiu said...

huiyo biar betul britney kalah..haha..nampaknya dunia skang lebih kepada korea entertainment...

Ain Zulaikha said...

hahahha britney spears kalah cam tak adil lah, diorang negara lain2 hehehe

aan said...

hehe.. suke giler tgk bigbang menang!!! bangga je GD cakap korea depan omputih tu.

.::: Princess MOMOY :::. said...

K-Pop sekarang ni
tapi momoy tetap suka J-rock =)

Anna Boleyn said...

hye rina,

jemput dtg ke majlis resepsi hana.

nak address pls.. nak pos kad kawen.

send kat email nh.hana0610@gmail.com ni kay :)

Fitrihadi said...

zaman britney dah berlalu.. dulu-dulu boleh ar sebab cun melecun lagi huhuhu