Thursday, October 8, 2009

PENAT

kelas habis pukul 2,
kemudian bungkus makanan,
lepas itu konon2 nak ambil slip,
sekali slip kene ambil di bahagian akademik,
setelah pergi ke counselori n naik tangga (sbb mula2 xtau lif kat mana),
dgn penatnye kene turun bawah balik,
kemudian naik atas balik tp naik lif sbb dah tau kat mana,
setelah ambil slip itu, selepas beri resit KENE DENDA...
ku pun pulang lah tunggu bas...
lepas tu nk pergi ke bilik pon kene naik tangga,
kemudian didapati TIADA AIR..

perasaan ketika itu hendak membelasah SEMUA kakitgn KKM..
SUDAHLAH KENE BAYAR BIL AIR TAPI AIR TAK ADA PULAK..
NAK DUIT JE TAHU..

huh...perasaan marah itu membuak2 dek kepenatan..
ditambah lagi dengan mukus y berlebihan menyebabkan hidungku tersebut..
yarksss!

pagi tadi ada diskusi bersama dgn senior2..
so dorg bg tips..
seriously im feeling excited to present..
n no more nervous feeling..
walaupun k.hasmidah ckp tesis ku itu akan ada byk persoalan dr lect..
itu sudha ku sedia maklum..
apatah lagi bapak Ms Pejai ada..lagilah kan..
ku sudah tidak peduli lagi..
apa nak jadi, jadilah..
aku dah carik segala maklumat y aku mampu..
dan aku dah penatttt...


nasib baik oral jepun hari selasa...
FUH~..

5 Masuk GoaLLLL:

KaCaNg87 said...

btoi3..sakit ati..mengong laa kkm ni..asik xder air je..yuran je mhl..hampehh!!

Oo..sib baek laa momo pezen jepun ari sls..leh la prepare tuk poposal lak..huhu

cne nk ilangkan rse nervous ni momo..hepp

rossoneri said...

kalo kacang nervous, cube carik muke sape2 y kelakar..mesti nk gelak kan kalo tgk muke org tuh...mcm momo, xboleh tgk muke icecream, mesti nk gelak..sbb dia suke buat muke ejek momo..hahahha

KaCaNg87 said...

alaaa..sape la yg muke klako kt cls kte ek..emm, muke jali la kot..kui3

ice cream pezen ari ape ea?

rossoneri said...

icecream ari rabu petang, smaa ngan kite

KaCaNg87 said...

Oo..kacang dl la pezen dr momo ngn ice cream...emm

nk plk ea buaye 2 tukar ngn momo?huhuh