Thursday, October 15, 2009

minggu yang memenatkan

rasa macam nak pengsan je...
penat gile..
hari selasa ada oral,
then presentation proposal,
hari ini pulak ada listening jepun,
dengan cerpennya yang belum siap...
dalam masa beberapa jam sahaja cerpen berjaya kusiapkan
sebaik sahaja selesai pembentangan...

hmm berkenaan pada hari yang paling ditakuti oleh pelajar tahun 3 linguistik,
masa aku kena bentang tu..
aku tak tahulah nak cerita macam mana...
sebab rasa penat je nak cerita masa kejadian tu...
aku pun memulakan memberi penerangan,
dengan suara ku yang ku SAJA lunakkan,
hahahah,
semata-mata untuk menyembunyikan rasa gementar itu,
kemudian, bermulalah sesi pertanyaan
yang amat dan begitu sekali sangat MEMENATKAN
mula-mula tu bersemangatlah nak jawab,
walaupun dengan suara yang agak menggelabah,
tapi lama-lama tu penat laaaaaaaaaa,
aku pun 'ye ye ye'...
dah malas nak fikir..
walaupun sekadar beberapa minit itu sahaja...

exam listening japan...
ini pun tak tahulah...
ada satu huruf tu aku boleh 'tergelap' seketika,
boleh pulak aku lupe macam mana nak tulis huruf tu...
tak suka listening, lebih rela oral..

next week hari selasa jangan lupe ye kawan-kawan...
pukul 10 pagi(terima kasih kerana melewatkan masa),
ada kelas Mr AJ...
tapi saya pulang dulu lah ke rumah...
nanti hari selasa saya datang yeee....
hohohoho jgn jeles...

8 Masuk GoaLLLL:

Posto Merah said...

balik aje keja budak ni...ieee. meluat i!

rossoneri said...

elleh dia pun sama..
dia lagi lah, bila2 ms je dia blk

KaCaNg87 said...

kacang gk x blek2..haishh..jeles btol..huhu

rossoneri said...

hehhe ala tinggal lagi bape minggu je nih..tahan skitttt je lagi..ganbatte neiii

KaCaNg87 said...

tinggal seminggu jek lagi.wehUuuu...blek kg..Oo..blek kG..hati girang...weeeeeee~

rossoneri said...

hohohoho...lepas tu kite nk g kota bharu...yeiiiii

KaCaNg87 said...

kota bharu?nk wt gapo?mehla kuantan..hik3

rossoneri said...

mak sedara punye anak kawin...hehehe 20 aribulan ni kite turun...hehehehe