Friday, April 16, 2010

secara rawak...

 baiklah, disebabkan tak ada masa nak post entry hari ini..
sebab hari ni ada exam....
nak selidik-selidik pasal benda nak post memang tak sempat,
jadi hari ni, aku ceritakan apa yang terjadi hari ni...

hari ni aku exam Stilistik..
apa itu Stilistik ??
telah aku jelaskan sedikit dalam post ini..click here
Jangan ditanya 'macam mana exam'...
hahahahah, malas aku nak pikir dah..

Tapi, sebelum nak mula exam tu, lagi seminit je nak bermula..
Ada seorang mamat nih, pipi dia luka berdarah,
dia kesat darah kat pipi dia dengan tisu pink..
Dia jalan jengket-jengket,
bila dia membelakangkan aku,
aku nampak baju dia terkoyak sikit...
oh, dia kemalangan rupanya,
tapi masih datang ambil exam...
hmmm, macam manalah dia jawab sakit-sakit macam tuh...

Hari ini jugaklah, pertemuan terakhir antara kami satu kos..
haish, rasa sedih pulak...
rasa macam tak percaya je kena berpisah dengan dorang..
ye lah, selama 3 tahun bersama satu kelas, asyik2 muka tuuuuuuu je..
hahahahahah...
hmmmm...berpisah jua akhirnya separuh daripada kita..
heheh sebab ada lagi yang belum balik..
maklumlah nak siapkan tesis...
aku ada lagi satu subjek...
JEPUN!...haish, Ganbatte!

12 Masuk GoaLLLL:

Anna Boleyn said...

good luck yunk! :)

Rina Rossoneri said...

ngeeee thank u anne :D

kueyteowkungfu said...

tau xpe!sedey lk tbe2 kn...
yela pasni ntah jmp lg ke x la...
kang klu kwen pn ntah de jmput ke x, ntah dpt dtg ke x....wuuuuuuu~~~
da xdpt karok2 ngn korg lg.
sblm ni rse cm "ala....mke2 ni lg..." [bce dlm nada bosan.hahaha.=p] tp...nt mke2 ni la gk y ak windu.huhuhu.wuuuuuuuuuuuuu~~~

ganbatte ne ina chan!huisyh~ (^,~)

Unknown said...

sis... chaiyok2.. ada exam.. jgn tiru ye sis.. hehe

kacang87 said...

i'm gonna miz u ina momo..lps ni da xjumpe kte..insyaAllah jupe time grad nt...huhu..n x leh bc dah la blog momo ni pasni..sedeynyerrr..:((

Rina Rossoneri said...

ngeeee, kueyteow,rumah ko dekat dgn aku, jgn buat2 lupa plak nak jemput aku, bila ko kawin nanti..

hahah choi zairi, xmenlah tiru2.. tq :D

Rina Rossoneri said...

waaaaa kacanggg...gonna mizzz u tooooo

Anonymous said...

wuaaaaaa...sedeynyee..sib baek smlm sempat laga2 pipi..heee~

ParkAir said...

senang je tu exam, pejam mata sebelah pun ble jawab.

sweet honeyb said...

Haiz!!!memang sedih dan berat hati nak berpisah ni....tapi apa nak buat???masa berlalu dgn begitu pantas!!!dah 3 tahun ni....apa kata kita plan pergi melancong???i mean di M'sia...minat tak???tapi nak pergi mana ye???

Rina Rossoneri said...

hahaha murni...mwah mwah gituu..

ParkAir, meh tolong jawabkan, mau?

sayangkuuuu...tunggu i kerja dulu ye, then we can go whenever u want to go...hahaha...

sweet honeyb said...

Sayang, takkan kena i tunggu lama kan????biasanya kan pergi jalan2 dulu baru start kerja...sebagai kenangan akhir kita ma....