Monday, April 19, 2010

Ueno Juri.... Twitter

Siapa yang tak kenal?????...
ye, memang ramai yang tak kenal..
Tapi, kalau kamu tengok cerita..
Nodame Cantabile
Dia lah yang berlakon jadi Nodame chan~...
Dia juga berlakon dalam cerita Last Friends
aku memang minat sangat dengan Ueno Juri..
sebab dia boleh berlakon jadi Hentai (pelik dan gila2),
dan dia jugak boleh jadi ala2 tomboy/Pengkid...

Ueno Juri (24), memang berlakon sangat best!!!..
Sekarang ni, ada Drama terbaru dari Ueno Juri chan~..
Sunao Ni Narenakute...
aku tak tahu sejak dua menjak ni, tajuk drama semua panjang2.
jenuh aku nak ingat...

Sunao Ni Narekute ni, menceritakan mengenai Twitter...
ya, sekarang tengah hot pasal Twitter kan..
(walaupun aku tak reti guna, walaupun aku ada akaun Twitter haha)
Kehidupan di antara mereka yang saling tidak mengenali tetapi berhubung melalui Twitter..
dan akhirnya mereka berjumpa untuk mengenali dengan lebih dekat...
Macam chatting juga lah kan, tak semuanya bercakap benar kan..
mesti ada di antara mereka yang menipu...
Drama ini agak 'drama', serious juga lah..
sekarang baru episode pertama dan sedang ditayangkan di Jepun...
aku hanya review untuk episode pertama je lah yek...
apa yang aku lihat berdasarkan permulaan drama ini...
agak tidak boleh dijangka tindak tanduk mereka ni..
kiranya terdapat scene  yang tidak dijangka....
tak adalah terlalu predictable kan...

Dan yang bestnya juga barisan pelakonnya...
heheheh, mesti peminat Korea suka..
sebab ada mamat sorang tuh..
aku pun pelik macam mana aku boleh kenal mamat Korea nih.
baru aku ingat ada sorang kawan 'berforum' aku minat gila dia..
(jaejoong, macam mana nak sebut ntah, aku sebut 'jejong' je haha) credit
Eita, dia mesti selalu ada dengan Ueno Juri..credit


dan mestilah Ueno Juri...dia berlakon ala2 cikgu yang innocence je..

oklah, itu sahaja Drama Jepun yang terbaru...bolehlah menjenguk di www.dramacrazy.net okey..
MySpace

0 Masuk GoaLLLL: