Showing posts with label serbia. Show all posts
Showing posts with label serbia. Show all posts

Friday, June 18, 2010

Oh Podolski

sedang aku kebosanan di rumah..
sambil tengok bola, World Cup...
German Vs Serbia...
Yaaaa,telah membuat darahku naik agak tinggi...

korang dah tahu kot keputusannya kan...
Ya, German kalah...
Pasukan German bermain dengan hanya 10 orang disebabkan Klose mendapat Kad kuning yang kedua..
maka dia terpaksa lah 'arrivederci' (oh, salah ini itali)...
dan pasti ramai jantung bagai nak tercabut,
apabila German mendapat tendangan Percuma...
tapi percuma itu telah pun disia-siakan...
Oleh Si Podolski itu...
memang aku rasa nak lempang2 je muka dia tu ...
aku rasa, kalau Kahn ada kat situ..memang dia menjerit depan muka si Podolski tu..
korang bayangkan, si Podolski ni banyak kali dia shot ( 7 shots untuk minit ke 80 lebih)..
tapi satu gol pun tak masuk...
yang paling aku nak lempang dia, bila dia face to face dengan goalkeeper tu, pastu boleh ke laut pulak bola dia...

tak apalah, ada harapan lagi nih