Showing posts with label beastly. Show all posts
Showing posts with label beastly. Show all posts

Saturday, March 5, 2011

Beastly

Hari rabu hari tuh,
Aku pergi tengok Beastly sebab dapat tiket percuma daripada Nuffnang!
Wayangnya kat The Curve,kami park kereta kat Ikano. hahaha.
Tak ada gambar pula nak ambil.
Maklumlah kami tak gila kamera.
Lagipun aku dah lama tak jumpa kawan aku tuh.
Kalau dah bercakap dengan dia non-stop,dalam kereta aku tahan bercakap,
nanti kami sesat lagi sebab asyik bercakap.
Haha,biasalah perempuan.

Beastly, kisah lelaki kacak yang bangga dengan kekacakan beliau,
suka menghina orang yang hodoh.
'Kamu hanya akan berjaya jika kamu cantik' (sengal kan ayat dia)
Vanessa Hudgens ni pula jenis low profile..
Tapi dalam diam dia sukakan lelaki itu..
Kat sekolah dorang nih,ada ahli sihir..
(Mary-kate Olsen,pergh seram+hot okey)..
 credit MTV
Dia sumpah lelaki ni jadi Hodoh,
habis badan dia berselirat dengan tatu akar pokok...
(kat kening lelaki ni ada tulisan arab,aku google rupanya tak ada makna)
(random alphabets only)
Cerita ni ada lawaknya gak, especially orang buta tuh..
Suka gila aku kat mamat tu..
Ending cerita ni pun korang dah boleh agak kan,
Maklumlah happy ending ever after...
 nak tengok sebab minah ni je (credit google)

p/s:Aku sibuk.sekian. i like i like busy busy..ohhhh~

Oh rating Saya 3/5
tak tengok kat wayang pun tak rugi..

Thursday, February 24, 2011

Dapat tiket percuma

aku dapat tiket percuma Filem Beastly..
Terima Kasih Nuffnang!
mwahhahahaha..aku suka..
sebab ada vanessa hudgens, jalan ceritanya pun nampak menarik...
cerita ala-ala Beauty and the Beast...
Ingatkan tak ada orang nak pergi dengan aku..
Baru nak bagi kat dua orang kawan aku nih..
(boleh ke bagi kat kawan kalau dapat tiket percuma Nuffnang?Jawapan anda sangat diperlukan)
Tapi tiba-tiba, kawan aku ni boleh pergi...
Yeayyy...boleh dating dengan dia...
ngeh ngeh ngeh...
dia perempuan.sekian.
 Vanessa Hudgens dan Alex Pettyfer (oh aku tak kenal mamat ni) credit to watermark